Тася (Настя) Осадча
Лікарка-психологиня
Лікарка-психологиня, практикуюча психотерапевтка, консультантка з питань сексуальності та тренерка соціально-психологічних тренінгів. Авторка та ведуча просвітницького психологічного радіо-шоу «Как быть?» на радіо Аристократи. Практикуюча психотерапевтка шоу «Я соромлюсь свого тіла» на телеканалі СТБ. Авторка статей психолоічної тематики для професійних видань (журнал «Здороя"я України») та для популярних періодичних видань (Inspired, Cosmopolitan Україна, The Village). Експертка освітньої кампанії ЮНІСЕФ з менструальної гігієни та подолання стигми щодо менструації серед підлітків. Авторка психологічних тренінгових програм та виїзних заходів соціально-психологічного спрямування для підлітків різних цільових груп.

personal facebook
professional facebook
17:40 – 18:30
Як бути підлітком? Спроба зрозуміти
talk
Цей майстер-клас підійде тим, хто має стосунок до Людей підліткового віку у професійному та/чи особистому полі спілкування. Підлітками ми будемо називати Людей від 10 до 18 років. Ця вікова група традиційно вважається чи не найважчою у педагогічному процесі. І на це точно є вагомі причини у нас, дорослих. Дорослі, а ви були підлітками?

На цьому майстер-класі буде багато практики, спрямованої на те, щоб краще (або інакше) відчути та зрозуміти, як це, коли всередині гормони, а навкруги — ворожий світ. І не зрозміло, чи ти вже дорослий, чи ще дитина. Ще і учитись треба! Як ми це будемо робити? Через гру. Через пригадування і занурення у власний підлітковий вік з його емоціями, станами та переживаннями. Через спробу поєднати (чи порівняти) власний підлітковий вік з тими підлітками, до яких зараз кожен з учасників має стосунок.

Three takeaways

У процесі майстер-класу учасники:
1
поповнять власні знання про психологічні та фізіологічні особливості підліткового віку;
2
отримають змогу по-інакшому поглянути на мотиви та причини вчинків, слів та дій підлітків, до яких учасники мають стосунок;
3
зможуть створити альтернативні способи розуміння, реагування і комунікації з підлітками.